O εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας του 3ου Γυμνασίου Μίκρας εδώ και εγκεκριμένος από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης εδώ.
Στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ημέρας Γλωσσών (26.09) πραγματοποιήθηκαν διάφορες δράσεις στις ώρες των γλωσσικών μαθημάτων. Εδώ μπορείτε να δείτε μερικές από τις δημιουργίες των μαθητών και μαθητριών μας! https://drive.google.com/drive/folders/1WcBKVv8s6VGmR8AKs9AdX3j9kl49dJwH?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/153UpjQ-YXE1cIG_zE53PDFpGbKkgap-o/view?usp=sharing
Κατά το τρέχον Σχολικό έτος λειτούργησαν 4 Εκπαιδευτικοί Όμιλοι. Εδώ https://drive.google.com/drive/folders/1dJVr97W_1gE2HQWp9urLnK5Nin9EyTyh?usp=drive_link μπορείτε να βρείτε σχετικό υλικό και μια σύνοψη του έτους για κάθε Εκπαιδευτικό Όμιλο.
Με εκτίμηση
Η Διευθύντρια
Σοφία Τσακαλίδου
Γερμανικής Γλώσσας (ΠΕ07)
Πρόγραμμα
https://drive.google.com/file/d/109yMbXAsr6XLFrAY1Dx0q0nWoidklYlW/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/109yMbXAsr6XLFrAY1Dx0q0nWoidklYlW/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/109yMbXAsr6XLFrAY1Dx0q0nWoidklYlW/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/109yMbXAsr6XLFrAY1Dx0q0nWoidklYlW/view?usp=sharing
Στον υπερσύνδεσμο μπορείτε να βρείτε την αφίσα και το πρόγραμμα της εκδήλωσης που διοργανώνει το 3ο Γυμνάσιο Μίκρας σε συνεργασία με Σχολεία της Δημοτικής ενότητας Μίκρας του Δήμου Θέρμης https://drive.google.com/drive/folders/15z6C54FIVk3uXTqB7pcjuOAQlQE-kBJs?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1OFKHPnQZ9ClSDjVq1EI9LYlX60evtP0h/view?usp=sharing
Στον υπερσύνδεσμο μπορείτε να βρείτε την αφίσα και το πρόγραμμα της εκδήλωσης που διοργανώνει το 3ο Γυμνάσιο Μίκρας σε συνεργασία με Σχολεία της Δημοτικής ενότητας Μίκρας του Δήμου Θέρμης https://drive.google.com/drive/folders/15z6C54FIVk3uXTqB7pcjuOAQlQE-kBJs?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1OFKHPnQZ9ClSDjVq1EI9LYlX60evtP0h/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1cpLf0GmhSCMzE_4Qah769ejylrnlLdY5/view?usp=sharing
Κατά το μάθημα της Γεωλογίας – Γεωγραφίας της Β’ γυμνασίου και μετά το τέλος και του μαθήματος 3 οι μαθητές δημιουργούν τον δικό τους χάρτη σύμφωνα με τις οδηγίες της από την καθηγήτριας Dr. Γεωλόγου Άννας Ζερβοπούλου. Τους δίνεται ένα υπόβαθρο μιας δορυφορικής εικόνας της περιοχής τους, που περιλαμβάνει και το σχολείο τους υπό κλίμακα. Η κλίμακα είναι τέτοια ώστε να μπορούν να είναι ευδιάκριτα διάφορα στοιχεία της περιοχής τους.
Πάνω σε αυτόν τον χάρτη θα σχεδιάσουν για αρχή το οδικό δίκτυο της περιοχής με χρώματα της επιλογής τους. Αυτό θα τους βοηθήσει να παρατηρήσουν, να προσανατολιστούν, να υποθέσουν και να ερμηνεύσουν αυτό που βλέπουν, να συγκρίνουν και να αναγνωρίσουν διάφορα γνωστά τους σημεία. Εντοπίζουν την κλίμακα του χάρτη και την πυξίδα (προσανατολισμό). Στη συνέχεια χρωματίζουν διάφορα σημεία ενδιαφέροντος της ζωής τους όπως για παράδειγμα το σπίτι τους, τα σπίτια των φίλων τους, το φροντιστήριο, το σχολείο τους και το Δημοτικό που πήγαιναν, την εκκλησία, το γήπεδο και ότι άλλο επιλέξουν. Παράλληλα σχεδιάζουν το υπόμνημα του δικού τους χάρτη, χρωματίζουν την κλίμακα και την πυξίδα ή φτιάχνουν μία δική τους και βάζουν έναν τίτλο στο χάρτη τους.
Στην επόμενη διδακτική ώρα μετράνε αποστάσεις πάνω στο χάρτη τους, μεταξύ διαφόρων σημείων ενδιαφέροντος και βρίσκουν με τη βοήθεια της κλίμακας της πραγματική απόσταση μεταξύ τους π.χ. σπίτι – σχολείο. Μπορούν επίσης να σχεδιάσουν διαδρομές τις οποίες πραγματοποιούν συχνά και να μετρήσουν τις αποστάσεις.
Παίρνοντας τον χάρτη σπίτι τους μπορούν να τον χρησιμοποιήσουν σε μία βόλτα τους, συνδυάζοντας σημεία, παρατηρώντας και συγκρίνοντας αντικείμενα στη φύση έξω με αυτά της εικόνας π.χ. το μαύρο σημείο της εικόνας είναι ένα δέντρο στην πραγματικότητα. Επίσης να υπολογίσουν τις αποστάσεις που περπάτησαν. Μπορούν να επιβεβαιώσουν τις μετρήσεις αυτές με τις μετρήσεις που δίνει ένα «έξυπνο ρολόι» που μετράει βήματα και μέτρα.
Στο τέλος των μαθημάτων οι χάρτες αναρτώνται στην τάξη τους και ψηφίζεται ο καλύτερος. Η δραστηριότητα αυτή βοηθάει γενικότερα τους μαθητές να δίνουν αξία στη χρήση του χάρτη και στο πόσες πληροφορίες μπορούν να εξάγουν από αυτόν, μαθαίνουν να κατασκευάζουν να συνθέτουν και να παρουσιάζουν μία εργασία τους.